Door een storing werden er oude mails uitgestuurd naar abonnees en klanten van onze Vlaamse kranten en magazines. We onderzoeken intern waar de oorzaak ligt van het probleem. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Wijzigt één van uw persoonsgegevens of beschikken we over incorrecte gegevens?

Breng ons via onderstaand contactformulier op de hoogte van een wijziging in:

  • Telefoonnummer
  • Gsmnummer
  • Andere (naam, geboortedatum, ...)

Vul het contactformulier zo volledig mogelijk in. Zo kunnen we een correcte opvolging garanderen.

 

 

wijziging wijzigen Telefoon Telefoonnummer gsm gsmnummer gsm-nummer

Veelgestelde vragen

We vinden het alvast erg jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. Conform de algemene voorwaarden dient een stopzetting steeds telefonisch te gebeuren en dit minstens 2 weken (1 week bij een digitaal abonnement) voor de einddatum van het abonnement.  
U kunt ons bereiken op het nummer 02 454 29 14 (optie stopzettingen).
Enkel na telefonisch contact kunnen wij het abonnement stopzetten.

Wilt u voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02 454 29 14. Onze klantendienst is op weekdagen bereikbaar van 8 u. - 18 u. en op zaterdag van 8 u. - 13 u. 

Indien u uw rekeningnummer voor de domiciliëring wenst te veranderen, moet u dit inderdaad aan ons doorgeven. U mag het nieuwe rekeningnummer hier doorgeven. Nadien sturen we u nog een domiciliëringsformulier op dat u enkel nog ter bevestiging mag invullen en terug doorsturen.

Contactformulier Persoonsgegevens

Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
Bestanden moeten kleiner zijn dan 2 MB.
Toegestane bestandstypen: gif jpg jpeg png pdf doc.
CAPTCHA
Controleren of u een robot bent.