Hebt u opmerkingen over de levering van uw magazine?
De levertijden
Er zijn twee mogelijkheden:
- Postabonnement: u ontvangt Story elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling.
- Winkelabonnement: het magazine zal geleverd worden op de verschijningsdag. Hebt u gekozen om het magazine zelf af te halen, kunt u de dag en het tijdstip zelf kiezen. Voorwaarde is uiteraard dat het nieuwe exemplaar reeds in de winkel ligt (elke dinsdag).
Magazine niet ontvangen of andere opmerkingen?
Laat het ons weten, zodat we de bedeler van uw magazine op de hoogte kunnen brengen. Geef uw bemerking door.
U hebt daarnaast ook steeds toegang tot het digitale magazine. Meer info over digitaal lezen vindt u hier.
Veelgestelde vragen
Er zijn twee mogelijkheden:
- Postabonnement: u ontvangt Story elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling. Hebt u uw magazine later ontvangen of niet ontvangen? Klik dan hier om de klacht door te geven.
- Winkelabonnement: indien uw magazine zal thuis geleverd worden door de rondeman, zal het magazine geleverd worden op de verschijningsdag. Hebt u gekozen om het magazine zelf af te halen, kunt u de dag en het tijdstip zelf kiezen. Voorwaarde is uiteraard dat het nieuwe exemplaar reeds in de winkel ligt (elke dinsdag).
U kunt kiezen uit de volgende bezorgwijzen:
- Een postabonnement: de postbode levert het magazine bij u thuis elke dinsdag van de week.
- Een winkelabonnement: uw magazine wordt op de dag van verschijning geleverd door de rondeman of u gaat uw magazine op een gekozen dag en tijdstip afhalen in de krantenwinkel. Het nieuwe exemplaar moet uiteraard reeds verschenen zijn in dat geval (elke dinsdag).
Indien u kiest voor een winkelabonnement, kunt u vervolgens kiezen uit twee opties:
- thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
- het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel
Indien u kiest voor thuislevering, hoeft u zelf verder niets te doen. U kunt daarnaast even bij de rondeman informeren wanneer hij het magazine zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres.
Indien u kiest voor afhaling, dan kunt u uw magazine zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die u gekozen hebt. Opgelet: u moet kiezen voor één krantenwinkel. U kunt bijgevolg niet in elke krantenwinkel uw magazine gaan afhalen, maar enkel in de winkel die u opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u het magazine daar zal komen afhalen.
Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?
1. Ga op de startdatum van uw abonnement naar uw gekozen dagbladhandelaar. Story verschijnt elke dinsdag van de week.
2. Haal uw magazine uit de rekken.
3. Ga even langs de kassa en zeg uw naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat u recht hebt op het magazine.
Wilt u voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02 454 29 14. Bel ons tijdens de kantooruren maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.
Story streeft ernaar het magazine elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling bij u te bezorgen. Is dit niet het geval, willen wij ons hiervoor alvast verontschuldigen. We vragen u vervolgens om de klacht hier door te geven. Wij verlengen je abonnement met een extra exemplaar.
Onze excuses dat u een beschadigd magazine ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.
Meld het ons hier. Uw abonnement wordt vervolgens verlengd met het beschadigde exemplaar alsook de bedeler wordt op de hoogte gebracht.
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice 02 490 11 08
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.