Mogelijke leverwijzen

U hebt de keuze tussen:

  • Een postabonnement: u ontvangt Story elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling.
  • Een winkelabonnement: uw magazine wordt geleverd op de verschijningsdag. Hebt u gekozen om het magazine zelf af te halen, kunt u de dag en het tijdstip zelf kiezen. Voorwaarde is uiteraard dat het nieuwe exemplaar reeds in de winkel ligt (elke dinsdag).

Wat is een winkelabonnement?

Indien u kiest voor een winkelabonnement kunt u kiezen uit twee opties:

  • Het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel: bij het afsluiten van een abonnement kiest u de krantenwinkel waar u het magazine gaat afhalen. Opgelet, u kunt maar één krantenwinkel kiezen en kunt bijgevolg niet in elke krantenwinkel uw magazine gaan afhalen, maar enkel in de winkel die u opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u het magazine daar zal komen afhalen.
  • Thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk): uw magazine wordt bezorgd door een rondeman of krantenwinkel, u hoeft bijgevolg zelf niets te doen. U kunt informeren bij uw rondeman om welk uur hij het magazine ongeveer zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres. Daarnaast kunnen we ook geen garanties geven omtrent het tijdstip van levering.

Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?

  1. Wij bezorgen u een welkomstbrief waarin vermeld staat vanaf welke datum u uw magazine kunt ophalen bij de door u gekozen dagbladhandelaar.
  2. Ga vanaf die datum naar uw dagbladhandelaar en neem een exemplaar van Story uit het rek.
  3. Passeer langs de kassa en maak uzelf kenbaar door uw naam te zeggen. Wij hebben de dagbladhandelaar op de hoogte gebracht dat u recht hebt op het magazine.

 

magazine levering leverwijzen post rondeman winkelabonnement levering magazine

Veelgestelde vragen

Er zijn twee mogelijkheden:

  • Postabonnement: u ontvangt Story elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling. Hebt u uw magazine later ontvangen of niet ontvangen? Klik dan hier om de klacht door te geven.
  • Winkelabonnement: indien uw magazine zal thuis geleverd worden door de rondeman, zal het magazine geleverd worden op de verschijningsdag. Hebt u gekozen om het magazine zelf af te halen, kunt u de dag en het tijdstip zelf kiezen. Voorwaarde is uiteraard dat het nieuwe exemplaar reeds in de winkel ligt (elke dinsdag).

U kunt kiezen uit de volgende bezorgwijzen:

  • Een postabonnement: de postbode levert het magazine bij u thuis elke dinsdag van de week.
  • Een winkelabonnement: uw magazine wordt op de dag van verschijning geleverd door de rondeman of u gaat uw magazine op een gekozen dag en tijdstip afhalen in de krantenwinkel. Het nieuwe exemplaar moet uiteraard reeds verschenen zijn in dat geval (elke dinsdag).

Indien u kiest voor een winkelabonnement, kunt u vervolgens kiezen uit twee opties: 

  • thuislevering door een vaste rondeman of krantenwinkel (indien mogelijk)
  • het magazine zelf afhalen in een vaste krantenwinkel

Indien u kiest voor thuislevering, hoeft u zelf verder niets te doen. U kunt daarnaast even bij de rondeman informeren wanneer hij het magazine zal leveren. Opgelet: een rondeman is niet mogelijk op elk adres. 

Indien u kiest voor afhaling, dan kunt u uw magazine zelf gaan afhalen in de krantenwinkel die u gekozen hebt. Opgelet: u moet kiezen voor één krantenwinkel. U kunt bijgevolg niet in elke krantenwinkel uw magazine gaan afhalen, maar enkel in de winkel die u opgegeven hebt bij inschrijving. De krantenwinkel wordt vervolgens door ons op de hoogte gebracht dat u het magazine daar zal komen afhalen. 
 

Hoe werkt een winkelabonnement (keuze afhalen)?

1. Ga op de startdatum van uw abonnement naar uw gekozen dagbladhandelaar. Story verschijnt elke dinsdag van de week.
2. Haal uw magazine uit de rekken.
3. Ga even langs de kassa en zeg uw naam. De dagbladhandelaar heeft van ons doorgekregen dat u recht hebt op het magazine.

Wilt u voortaan een postabonnement of een winkelabonnement? Bel ons dan op het nummer 02 454 29 14. Onze klantendienst is op weekdagen bereikbaar van 8 u. - 18 u. en op zaterdag van 8 u. - 13 u. 

Story streeft ernaar het magazine elke dinsdag van de week samen met de normale briefwisseling bij u te bezorgen. Is dit niet het geval, willen wij ons hiervoor alvast verontschuldigen. We vragen u vervolgens om de klacht hier door te geven. Indien u dit wenst, dan kunnen wij het gemiste magazine nog laten nabezorgen. Wenst u het gemiste magazine niet meer te ontvangen, dan verlengen wij uw abonnement met één exemplaar. U kunt voor één van deze opties kiezen als u de klacht doorgeeft via de lezersservice

Hebt u uw magazine later ontvangen dan dinsdag? Dan willen wij ons hiervoor alvast verontschuldigen. Geef uw melding zeker door. Wij doen vervolgens het nodige.

Onze excuses dat u een beschadigd magazine ontvangen hebt, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Meld het ons hier. Uw abonnement wordt vervolgens verlengd met het beschadigde exemplaar alsook de bedeler wordt op de hoogte gebracht.