Betaling via overschrijving
Je kan het abonnement betalen via het overschrijvingsformulier of via de betaalmail die je enkele dagen na de start van je abonnement mag verwachten. Enkele weken na intekening ontvang je ook een herinnering in het geval de betaling nog niet uitgevoerd is of voor het geval je de overschrijving niet zou ontvangen hebben of verloren bent.
Betaalwijze veranderen
Heb je de overschrijving ontvangen, maar wens je toch te betalen via domiciliëring omdat dit eenvoudiger is? Vul dan het onderstaande contactformulier in, of neem telefonisch contact op met onze Klantenservice op het nummer 02/454.29.14. Wij brengen jouw domiciliëring vervolgens in orde.
Veelgestelde vragen
U kunt kiezen uit onderstaande mogelijkheden:
- betalen via overschrijving
- betalen via domiciliëring
- online betalen
Hebt u de overschrijving na twee weken nog niet ontvangen of bent u de overschrijving verloren? Aarzel dan zeker niet om ons te contacteren. U kunt een nieuwe overschrijving aanvragen door contact op te nemen met onze klantendienst. We sturen dan zo snel mogelijk een nieuwe overschrijving naar u op.
Een hernieuwingsbrief wordt een maand voor de vervaldatum van uw abonnement opgestuurd. Nadien zal er ook nog een herinnering verstuurd worden.
Contactformulier Betalingen
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice 02 490 11 08
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.