Domiciliëring aanvragen of een wijziging in je rekeningnummer doorgeven?
Maak het jezelf gemakkelijk door te betalen via domiciliëring. Het geld gaat dan automatisch van je rekening. Het enige wat je moet doen is het onderstaande contactformulier invullen. Je kan ook telefonisch contact opnemen met onze Klantenservice. Wij brengen jouw domiciliëring vervolgens in orde.
Mijn betaling via domiciliëring is niet gelukt
Heb je gemerkt dat je betaling via domiciliëring om een bepaalde reden niet is gelukt? Dan zal je van ons een mail én brief ontvangen om de betaling manueel uit te voeren. Volg de instructies in de mail of mail en de domiciliëring wordt opnieuw opgestart.
Heb je zelf bij je bank je domiciliëring stopgezet voor je abonnement van Story of één van de andere dagbladen of magazines van DPG Media? Vul dan onderstaand contactformulier zo volledig mogelijk in of bel ons op het nummer 02/454.29.14.
Veelgestelde vragen
Het is niet mogelijk om de domiciliëring op een vaste datum van de maand af te houden. Wij hebben hier namelijk geen invloed op. We kunnen de exacte datum van afhouding om deze reden ook niet doorgeven. Dit is steeds afhankelijk van het aantal dagen in de maand, doorgegeven vakantieperiodes, feestdagen, ... .
Contactformulier Domiciliëring
Hebt u nog vragen?
Bezorgservice 02 490 11 08
Beschikbaar maandag t/m vrijdag van 9u tot 18u.